CONNECT: Upskilling of sChools’ teachers to effectively support ONliNe EduCaTion

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με Πανεπιστήμια και Φορείς από την Ιταλία, την Κύπρο και την Ελλάδα, συμμετέχει ως Συντονιστής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2, με τίτλο: “Upskilling of sChools’ teachers to effectively support ONliNe EduCation” με ακρωνύμιο “CONNECT“.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το διάστημα 2021-2023 και σε αυτό θα εμπλακούν, πλην των μελών των χωρών-εταίρων, 24 εκπαιδευτικοί και 360 μαθητές από 8 σχολεία των χωρών-εταίρων (Ελλάδα, Κύπρος και Ιταλία).

Νέα

Διάρκεια
(1/3/2021-28/2/2023)
Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+
I.K.Y
Συντονιστής & Επιστημονικός Υπεύθυνος
Δρ Γεώργιος Κόσυβας
Υπεύθυνος Παιδαγωγικής Υποστήριξης για τα Μαθηματικά
Διαχειριστής του έργου
Project Manager
Γιάννης Γεωργακόπουλος
Τεχνικός Υπεύθυνος
Βασίλης Προξενιάς

Σκοπός του Προγράμματος “CONNECT” (Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών των σχολείων για την αποτελεσματική υποστήριξη της Διαδικτυακής Εκπαίδευσης) είναι η προώθηση της ψηφιακής εκπαίδευσης στα μαθήματα των Μαθηματικών, της Φυσικής και των Ξένων Γλωσσών (Αγγλικά και Γαλλικά) στη Β/θμια Εκπαίδευση καθώς και η ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην ψηφιακή τεχνολογία.

Επιπλέον, το CONNECT θα έχει θετικό αντίκτυπο στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τα ακόλουθα μέσα: βελτίωση της εμπλοκής των μαθητών, ενθάρρυνση της ενεργητικής μάθησης, παροχή καλύτερης πρόσβασης σε πόρους, προώθηση καινοτόμων διδακτικών τεχνικών, εμπλουτισμός της διδακτικής πρακτικής, προώθηση της ανάπτυξης της διδακτικής σταδιοδρομίας.

Βασικές Αρχές

Η εκπαιδευτική διαδικασία και το παιδαγωγικό υλικό που θα παραχθεί βασίζονται στις ακόλουθες αρχές:
• την αρχή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη Β/θμια Εκπαίδευση
• την αρχή της μικτής μάθησης και
• την αρχή της ανεστραμμένης μάθησης (Flipped Classroom)

Ομάδες – Στόχοι

Το Πρόγραμμα “CONNECT” θα υλοποιήσει δράσεις και θα παράξει παιδαγωγικά αποτελέσματα σε συνεργασία με σχολεία της Β/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής, με βασική ομάδα -στόχο τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές ως έμμεσα ωφελούμενους. Απώτερος στόχος είναι ο εμπλουτισμός των διδακτικών πρακτικών και της διαδικτυακής εκπαίδευσης γενικότερα.

Προστιθέμενη Αξία

· Εκπαιδευτικά Σενάρια στα Μαθηματικά, τη Φυσική και τις Ξένες Γλώσσες ως Καλές Πρακτικές
· Πιλοτική εφαρμογή σε σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης Αττικής
· Ανοικτή πρόσβαση στην πλατφόρμα επιμόρφωσης MOOC

Παιδαγωγικά Αποτελέσματα & Δράσεις

– Παιδαγωγικό Πλαίσιο της Διαδικτυακής μάθησης (ΙΟ1)
– Εκπαιδευτικά Σενάρια στα Μαθήματα της Φυσικής, των Μαθηματικών και των Ξένων Γλωσσών /Αγγλική και Γαλλική γλώσσα (ΙΟ2)
– Ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα MOOC (ΙΟ3)
– Δραστηριότητα επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς.
– Πιλοτική εφαρμογή των εκπαιδευτικών Σεναρίων στα σχολεία -συνδεδεμένους εταίρους
– Οδηγός για τους Εκπαιδευτικούς (ΙΟ4)
– Προτάσεις για την υλοποίηση εκπαιδευτικών ενοτήτων και σχεδίων μαθημάτων (ΙΟ5)
– Πολλαπλασιαστικές Δράσεις διάδοσης των καλών πρακτικών σε επαρκή αριθμό σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών και συναφών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στις χώρες-εταίρους

– ΠΔΕ Αττικής
– Computer Technology Institute and Press “Diophantus”
– Institute for Educational Technology (CNR-ITD)
– University of Cyprus (CY)

δείτε περισσότερα για τους εταίρους…

Η πανδημία COVID-19 δημιούργησε τη μεγαλύτερη αναστάτωση των εκπαιδευτικών συστημάτων στην ιστορία. Έχει επηρεάσει δισεκατομμύρια μαθητές σε όλες τις χώρες του κόσμου. Για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού, στις χώρες της ΕΕ τα εκπαιδευτικά ιδρύματα κάθε βαθμίδας έκλεισαν. Με λίγες εξαιρέσεις, τα μαθήματα που είχαν ξεκινήσει δια ζώσης σε περιβάλλοντα τάξης έχουν μεταφερθεί στο διαδίκτυο. Μία από τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης μετάβασης από την δια ζώσης στην τάξη/αίθουσα εκπαίδευση στην online εκπαίδευση, ήταν μεταξύ άλλων η έλλειψη ψηφιακών και παιδαγωγικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών με έμφαση (α) στις αρχές της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, (β) στις αρχές της μικτής μάθησης, (γ) στην ανεστραμμένη μάθηση με έμφαση στο υβριδικό μοντέλο και (δ) στην αλλαγή ρόλων και ταυτοτήτων εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων στο πλαίσιο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.

χωρεσ

σχολεια

εκπαιδευτικοι

μαθητεσ

Disclaimer: This project has been funded with support from the European Commission. This website and all its contents reflect the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. [GRANT AGREEMENT: 2020- 1-EL01-KA226- SCH-094578]