Λογότυπο ΠΔΕ
Address Icon Ταχυδρομική διεύθυνση

Ξενίας 24, ΤΚ: 11528 Αθήνα

Phone Icon Τηλέφωνα Τηλεφωνικό Κέντρο

214 4068 400

Email Icon Υπηρεσιακά email email Πρωτοκόλλου

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Hours Icon

Ωράριο λειτουργίας

07:00 - 17:00

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η συμμετοχή ήταν προαιρετική.

 

 

 

 

 

Ακολουθεί το της διαδικτυακής ενημέρωσης και οι περιλήψεις των εισηγητών.

Γεώργιος  Κόσυβας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής.

Καλωσόρισμα - Συντονισμός

Εκπρόσωπος του ΥΠΑΙΘ.
Εκπρόσωπος του ΙΕΠ.

Χαιρετισμοί

Βικτωρία Κατσιγιάννη,
Γιάννης Έξαρχος

ΣΕΕ ΠΕ70 του 6ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής

Φαινόμενα σχολικής βίας και εκφοβισμού. Στρατηγικές πρόληψης και παρέμβασης

Παρουσίαση

Βαρβάρα Νίκα

τ. Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας Εκπαίδευσης.
τ. Εθνική Επιθεωρήτρια Α/θμιου Κύκλου στα Ευρωπαϊκά Σχολεία

 Κατασκευάζοντας κοινωνικές ταυτότητες.
Οι θύτες του bullying ως διαχειριστές μηνυμάτων.

Παρουσίαση| Βιβλιογραφία

Αντωνία Τορρένς

Διευθύντρια ΚΜΟΠ. Δημιουργός και υπεύθυνη δράσης Live Without Bullying

 

Πόσο σημαντική είναι η πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο;

Ενημέρωση

Δήμητρα Γαβριηλίδου

ΠΕ23 Ψυχολόγος, 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ΄ Αθήνας

 

Ο ρόλος του ψυχολόγου των ΚΕΔΑΣΥ στη συμπερίληψη και στην πρόληψη της βίας στο σχολείο

Παρουσίαση

Γιώργος Μακρίδης

Δ/ντής  1ου Γενικού Λυκείου Κερατσινίου

 

Παρεμβάσεις  μαθητών/μαθητριών

του 1ου Γενικού Λυκείου Κερατσινίου

Η αλλαγή των αρνητικών συναισθημάτων και η βελτίωση της επικοινωνίας στο σχολείο, μέσω επιλεγμένων προγραμμάτων και δραστηριοτήτων

Παρουσίαση

 

 

Εισήγηση: «Φαινόμενα σχολικής βίας και εκφοβισμού. Στρατηγικές πρόληψης και παρέμβασης».

Βικτωρία Κατσιγιάννη, Γιάννης Έξαρχος, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλ. ΠΕ70 του 6ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής.

Θα γίνει θεωρητική προσέγγιση του φαινομένου, αιτιολογία, μορφές και επιπτώσεις στη ζωή των μαθητών/τριών - θύματα εκδηλώσεων ενδοσχολικού εκφοβισμού. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στο ρόλο του σχολείου και των εκπαιδευτικών στη διαχείριση του φαινομένου και θα αναπτυχθούν στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης τόσο σε επίπεδο τάξης όσο και σε επίπεδο σχολείου.

 

Εισήγηση: «Κατασκευάζοντας κοινωνικές ταυτότητες. Οι θύτες του bullying ως διαχειριστές

μηνυμάτων».

Βαρβάρα Νίκα, τ. Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας Εκπαίδευσης, τ. Εθνική Επιθεωρήτρια Α/θμιου Κύκλου στα Ευρωπαϊκά Σχολεία.

Η παρούσα εισήγηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης μελέτης στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (bullying) . Φέρνει στο φως τις φωνές μιας ομάδας μαθητών ηλικίας 11-12 χρόνων που συστηματικά παρενοχλούσαν συμμαθητή τους στη βάση ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του. Επιδιώκει κριτικά να εξετάσει και να ερμηνεύσει τον τρόπο ,με τον οποίο οι μαθητές χειρίζονται τον λόγο τους σε γραπτές και προφορικές αφηγήσεις σχετικά με την συμπεριφορά τους. Επιπλέον, επιχειρεί να συνδέσει αυτές τις αφηγήσεις με παρεμβάσεις που μπορεί να υιοθετήσει το σχολείο για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

 

Εισήγηση: «Πόσο σημαντική είναι η πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο;»

 Αντωνία Τορρένς, Διευθύντρια ΚΜΟΠ. Δημιουργός και υπεύθυνη δράσης Live Without Bullying.

 Η παρουσίαση θα ξεκινήσει με τη φιλοσοφία και τα εργαλεία συμβουλευτικής και εκπαίδευσης που έχουν παραχθεί από την δράση του ΚΜΟΠ “Live Without Bullying”. Θα ακολουθήσουν οι εξής θεματικές ενότητες: α) Πρακτικές πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού από εκπαιδευτικούς: «Βελτιώνω το κλίμα της τάξης μου», β) Αντιμετωπίζοντας τον εκφοβισμό σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, γ) Αντιμετωπίζοντας με σεβασμό τους μαθητές που εκφοβίζουν και εκφοβίζονται και δ) Οφέλη συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.

 

Εισήγηση: «Ο ρόλος του ψυχολόγου των ΚΕΔΑΣΥ στη συμπερίληψη και στην πρόληψη της βίας στο σχολείο».

Δήμητρα Γαβριηλίδου,ΠΕ23 Ψυχολόγος, 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ΄ Αθήνας.

Οι ψυχολόγοι των ΚΕΔΑΣΥ και των ΕΔΥ επιδιώκουν μέσα από το έργο τους την αποδοχή της διαφορετικότητας, τον σεβασμό των αναγκών όλων των παιδιών, καθώς και την ενδυνάμωση των σχέσεων εντός της σχολικής κοινότητας  στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής ενταξιακής εκπαίδευσης. Οι επιδιώξεις αυτές είναι κοινές με το πεδίο της πρόληψης της βίας στο χώρο του σχολείου, ιδίως μέσα από μια κοινοτική οπτική. Η παρουσίαση θα αξιοποιήσει τόσο τις προτάσεις του θεσμικού πλαισίου για το ζήτημα, όσο και τις τρέχουσες ανάγκες που εκφράζουν τα σχολεία προς τους ψυχολόγους των ΚΕΔΑΣΥ και των ΕΔΥ.

 

 

 

Εισήγηση: «Η αλλαγή των αρνητικών συναισθημάτων και η βελτίωση της επικοινωνίας στο σχολείο, μέσω επιλεγμένων προγραμμάτων και δραστηριοτήτων».

 Γιώργος Μακρίδης, Δ/ντής 1ου Γενικού Λυκείου Κερατσινίου.

 Αφουγκραζόμενοι/ες τα συναισθήματα των μαθητών/τριών μας και ερμηνεύοντας προσεκτικά τα αποτελέσματα των ερευνών στον χώρο της εκπαίδευσης, μπορούμε με τις κατάλληλες παρεμβάσεις να μετατρέψουμε τα αρνητικά συναισθήματα σε θετικά; Η λειτουργία του σχολείου στην κατεύθυνση ικανοποίησης των αναγκών και των ενδιαφερόντων των μελών της σχολικής κοινότητας, μέσω της ανάπτυξης δραστηριοτήτων και προγραμμάτων σχετικών με τη γνώση, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και βελτιώνοντας παράλληλα τις ανθρώπινες σχέσεις και την επικοινωνία στο σχολείο, αποτελεί σημαντική πρόταση για την πρόληψη των φαινομένων βίας στα σχολεία.

 

Παρεμβάσεις  μαθητών/μαθητριών  του 1ου Γενικού Λυκείου Κερατσινίου.

 

 

Περιφερειακός Διευθυντής
Νικολόπουλος Αθανάσιος

 

 
 
 
 
 
 
 
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
εικόνα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων
Δράση: Μαθητεία

Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας

Ημερολόγιο Ανακοινώσεων
« Δεκέμβριος 2024 »
Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σάβ Κυρ
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31